Tuoteryhmät
Aikuisten vaatteet (29)
Joululahja ideoita (118)
LAHJAKORTTI (9)
MOLO KIDS AW17 (158)
OUTLET (636)
Vauvat-> (382)
Pikkutytöt-> (1377)
Tytöt-> (202)
Pikkupojat-> (949)
Pojat-> (190)
Sisustus-> (9)
Valmistajat
Uutta lisää
Molo Kids Calante Burnt Sienna Mekko
Molo Kids Calante Burnt Sienna Mekko
54,95€
Pikahaku
 
Käytä hakusanoja löytääksesi etsimäsi tuote.
Tarkennettu haku
Paytrail
Vaihto ja palautus

Tilaamillasi tuotteilla on Kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n  palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Tämän jälkeen tapahtuvia palautuksia emme valitettavasti voi hyväksyä. Asiakkaalla on oikeus sovittaa tuotetta, mutta luonnollisesti palautettavan tuotteen on oltava vahingoittumaton, käyttämätön, pesemätön ja siinä pitää olla kaikki tuotelaput kiinni sekä alkuperäinen tuotepussi samalla tavalla kuin vastaanotettaessa. Jos tuote ei ole palautettaessa alkuperäisessä kunnossa, palautetusta tuotteesta tehdään arvonalenema.

 Tuotteen palautus:

1. Ilmoita palautuksesta aina ennen palautusta sähköpostitse asiakaspalvelu@jeriika.fi. Palautusilmoitukseen ei tarvitse odottaa vastausta vaan voit tehdä palautuksen heti.  
   Tuote on palautettava viipymättä ilmoituksen teon jälkeen. 
    HUOM! Pelkkää tavaran palauttaminen ilman ennakkoilmoitusta ei riitä.

2. Liitä palautusilmoitukseen: 
     1. Tilaajan nimi ja yhteystiedot
     2.  Tilauksen tilausnumero sekä tilauksen maksutapa
          Hyvitys tehdään samalla tavalla kuin olet tilauksen maksanut. Palautuksen mukaan voit liittää kopion meilitse saapuneesta tilausvahvistuksesta ja siitä löydämme helpoiten palautuksen käsittelyssä tarvittavat tiedot. Hyvitys voidaan tehdä myös lahjakorttina. Palautukset käsittelemme keskitetysti kerran viikossa.

3. Palauttamiseen voit käyttää  samaa materiaalia, jossa olet lähetyksen saanut. Jos tilaus on toimitettu useana kirjeenä, palauta tuotteet aina yhtenä kirjeenä. 

Palautusosoite

 Asiakaspalautus
Jeriika
Savikontie 89
38470 Sastamala

 Kerro postinvirkailijalle, että kyseessä on asiakaspalautus. Pyydä alle 500 g painava lähetys asiakaspalautuskirjeenä, muut asiakaspalautuspakettina. Asiakaspalautuskirjeen maksimimitat: paino max. 500g, pituus+leveys+paksuus max. 90 cm. Suurin pituus max. 60 cm. Pyydä asiakaspalautuksesta postin virkailijalta kuitti. Emme vastaa kuljetuksessa kadonneista palautuksista, joista ei ole postin kuittia.

Alennettuun hintaan ostettujen tuotteiden vaihto- ja palautuskuluista vastaa asiakas. Nämä voit palauttaa asiakaspalautuksena. Veloitamme palautuksesta:
  - alle 500 g kirjelähetys 3€
  - paketit, ulkoiluvaatteet, reput ja yli 500 g lähetys 5€
Ennen lähetystä perutuista tilauksista perimme meille aiheutuneet kulut 5€. 
HUOM! Jos palautat normaalihintaisia tuotteita alle 500 g painavan lähetyksen pakettina, tästä veloitetaan palautuskulu 5€. 

Normaaliin hintaan ostettujen tuotteiden palautus on maksuton kerran/tilaus ohjeiden mukaan palautettuna. Tuotteet pitää tulla yhtenä palautuksena. Jos tuote vaihdetaan kuosikohdistuksen vuoksi, palautus on maksullinen. 

 Halutessasi voit palauttaa Postin kautta maksaen itse postikulut (Postin hinnaston mukaan) palautushetkellä. Säilytä kuitti palautusmaksustasi.

Huom! Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole enää palautus. Noutamatta jätetyistä ja vastoin ohjeitamme palautuneista tilauksista veloitamme 10€ meille aiheutuneista kuluista.

Postiennakolla tai matkahuollon kautta lähetettyjä palautuksia emme valitettavasti lunasta.

Vastaanotettuamme palautuksen, ja toteamme tuotteen myyntikuntoiseksi, hyvitys tehdään 14 vrk kuluessa luottokortille/laskulle/tilille. Kun olemme hyvittäneet palautuneen tuotteen kauppahinnan, lähetämme tästä meilitse tiedon.

5. Mikäli yli 100 €:n tilauksesta palautetaan osa, toimituskulut veloitetaan normaalisti ja sama koskee mahdollisia paljousalennuksia.  Kiinteistä toimituskuluista johtuen asiakkaalle ei palauteta toimistuskuluja, jos osa tilauksesta palautetaan.   

 6. Jos tilauksesi on sisältänyt kampanjatuotteen, esimerkiksi maksuttoman kylkiäisen, on sinun palautettava myös kylkiäinen. Kylkiäinen tulee joko maksaa tai palauttaa, jos siihen oikeuttavat ehdot eivät palautuksen jälkeen täyty.

7. Tuotevaihdot. Jos tuote on ostettu kampanjakoodilla tai alennuksella ja se vaihdetaan kampanjan umpeuduttua etuus menetetään myös tuotevaihdossa.

Kampanjatuotteilla, esimerkiksi osta kolme maksa kaksi, ei ole vaihto-oikeutta, ainoastaan palautusoikeus. Kaupanpäällisillä ei ole vaihto-oikeutta.
Tutustuthan tuotteen tietoihin huolella välttääksemme tarpeettomat vaihdot ja palautukset, jotta voimme pitää jatkossakin edulliset hinnat. Jos asiakas toistuvasti palauttaa tilaukseltaan, voimme jatkossa kieltäytyä toimitttamasta tilauksia.

Reklamaatio

Jos asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, pitää asiakkaan ilmoittaa kohtuullisessa ajassa tästä Jeriikalle.


8. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

Sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Ensisijaisesti sopijapuolet pyrkivät ratkaisemaan erimielisyydet neuvottelemalla. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (
www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Etusivulle